Splošno
V Hostlu Idrija sledimo priporočenim ukrepom zoper širjenje koronavirusa Covid-19. Pri izvajanju ukrepov skušamo doseči, da bodo le-ti čim manj vplivali na vaše bivanje pri nas, obenem pa poskrbeli za vašo varnost in zdravje. Zavedamo se, da bo v tej novi normalnosti vaše doživetje kljub vsemu drugačno, zato bomo skušali storiti vse kar je v naši moči, da bo vaše bivanje pri nas sproščeno. Ukrepi, ki jih izvajamo sledijo smernicami in priporočilom NIJZ, zato si pridržujemo pravico do nenadnih sprememb pri izvajanju ukrepov, v skladu s spremembami smernic in priporočil, ki jih glede na potek epidemije določa vlada Republike Slovenije preko ustreznih organov.
V Hostlu Idrija je obvezno nošenje maske v vseh skupnih prostorih, vzdrževanje minimalne razdalje 1.5 metra med osebami in redno razkuževanje rok z uporabo sanitetnih pripomočkov, ki so locirani na številnih točkah v objektu.
Prihod in odhod
Recepcija deluje od 16.00 do 20.00 vsak dan. V času visoke sezone preverite spremenjen urnik delovanja, ki bo objavljen na naši glavni spletni strani. Ob prihodu vas bo naše osebje sprejelo z upoštevanjem trenutno priporočljivih ukrepov: z vzdrževanjem ustrezne distance, uporabo maske in razkuženimi rokami. Na recepciji boste prejeli ključe in račun, osebje vas bo pospremilo do sobe in predstavilo trenutne varnostne ukrepe zoper širjenje virusa Covid-19. Odjava in odhod sta obvezna najkasneje do 10. ure, ob odhodu boste pustili ključe v posebnem zbirališču za ključe v recepciji.
Zajtrk
Zajtrk je trenutno na voljo samo za večje skupine preko zunanjega ponudnika. Zajtrk za posamezne goste bo z doplačilom na voljo v visoki sezoni, že pripravljen bo v posebnem paketu dostavljen pred vrata vaše sobe. Za več informacij, povprašajte na recepciji.
Čiščenje
Naše standarde čistoče bomo vzdrževali in nadgrajevali s še strožjim izvajanjem čiščenja in dodatnim izobraževanjem osebja. Naše osebje bo sledilo smernicam NIJZ pri razkuževanju rok, nošenju maske in vzdrževanju varnostne razdalje. Visoko obremenjene skupne točke, kot so kljuke vrat in uporabne površine na javnih prostorih bomo dnevno redno čistili. V primeru, da boste potrebovali dodatne brisače, obvestite naše osebje v času delovanja recepcije. Poskrbeli bomo za razkužila za roke pred glavnim vhodom, v recepciji, v vseh skupnih prostorih (kuhinja, jedilnica, dnevni sobi, na straniščih in v kopalnicah) in po željah naših gostov ob vrnitvi v hostel. Po priporočilih NIJZ smo iz skupnih prostorov umaknili številne letake, revije in knjige. V primeru, da bi jih potrebovali se obrnite na naše osebje na recepciji. Skupne prostore in sobe bomo ob rednem čiščenju tudi redno zračili.
Vzdrževanje varnostne razdalje
Hostel Idrija je nastanjen v starejšem objektu, z glavnim vhodom, številnimi hodniki in skupnimi sanitarijami in kuhinjo. Zato se moramo pri izvajanju varnostnih ukrepov zanašati tudi na naše goste, da dosledno vzdržujejo priporočeno varnostno razdaljo med bivanjem pri nas. Kjer vzdrževanje varnostne razdalje 1.5 metra ni mogoče, je obvezna uporaba mask in razkužil za roke. Naše osebje bo dosledno vzdrževalo priporočeno varnostno razdaljo 1.5 metra. Varnostna navodila in razkužila za roke so na voljo po vseh skupnih prostorih v stavbi.
Zdravje
Ključnega pomena je, da sledite navodilom NIJZ in ne potujete, če pri sebi zaznate simptome bolezni ali se ne počutite zdravi. Če razvijete simptome med bivanjem pri nas, nemudoma obvestite naše osebje. V tem primeru se morate nemudoma vrniti domov v samoizolacijo. Naše osebje bomo dnevno preverjali. Ob sumu na morebitne simptome koronavirusa, bomo naše osebje takoj poslali domov.
Skupni prostori
Kuhinja in jedilnica za goste sta namenjeni vsem gostom Hostla Idrija. Po vsaki uporabi očistite posodo in delovne površine ter za seboj pospravite mize.
Prepovedano je odnašanje inventarja iz sob ter skupnih prostorov Hostla Idrija.
Hrano shranite v hladilnik v kuhinji za goste, označite jo s svojim imenom in datumom odhoda. Vsa neoznačena živila in živila s pretečenim rokom uporabe bodo zavržena.
Bivanje in uporaba
Prosimo, da ne poškodujete ali odstranjujete predmetov, ki so namenjeni nastanitvi in bivanju gostov v Hostlu Idrija.
Ne spreminjate prostorske postavitve v sobah in prostorih za druženje brez predhodnega posvetovanja z osebjem.
Gost odgovarja za škodo, ki je nastala po njegovi krivdi ali po krivdi tistih, za katere odgovarja in tistih, ki ga obiščejo. Za namerno povzročeno škodo ali odstranitev predmetov vam zaračunamo z vašim dejanjem povezane stroške.
Delavci na recepciji Hostla Idrija so pooblaščeni za izvajanje upoštevanja hišnega reda in imajo pravico do izvajanja navedenih ukrepov v prostorih hostla.
V primeru neupoštevanja hišnega reda Hostla Idrija se proti kršitelju izvajajo naslednji ukrepi: začasna ali trajna prepoved vstopa v prostore hostla, odstranitev iz prostora hostla, zahteva za povračilo povzročene škode in izgube prihodka zaradi storjene škode, v hujših primerih kršitev se pokliče policijo.
Znesek škode ugotovi gostitelj v okviru dejanskih stroškov za odpravo škode. Stroški se poravnajo neposredno v Hostlu Idrija. Izjeme so dovoljene le po dogovoru z vodstvom MC Idrija. V primeru, da se gost s tem ne strinja, se škoda ugotavlja po redni pravni poti, za katero je pristojno okrožno sodišče v Novi Gorici.
Vsak gost dobi za uporabo v Hostlu Idrija brezplačno posteljnino in brisačo, na recepciji lahko posteljnino brezplačno zamenjate po 14 dneh, brisače lahko brezplačno zamenjate po 3 nočeh uporabe. Menjava posteljnine v krajšem času od navedenega se obračuna po veljavnem ceniku.
Sobe se med vašim bivanjem v Hostlu Idrija čistijo enkrat na teden. Prosimo vas, da med tem časom sami poskrbite za čistočo v sobah.
Iz varnostnih razlogov je prepovedano naslanjanje čez okna ali ograje balkonov. Okna se smejo uporabljati le za zračenje prostorov. Okenske police se ne smejo uporabljat za sedenje, prav tako je prepovedano kričanje in metanje predmetov in odpadkov skozi okno.
Za poškodbe gostov nismo odgovorni.
Hišni ljubljenčki in druge živali so v hostlu dovoljene po predhodnem obvestilu in ustreznem doplačilu po veljavnem ceniku.
Goste lahko sprejemate samo v skupni jedilnici in na terasi.
Prenočevanje gostov, ki v hostlu niso prijavljeni in za bivanje niso plačali, je v Hostlu Idrija strogo prepovedano.
Vrednostne predmete hranite pri sebi. Za krajo, izgubo ali škodo na osebnih predmetih v Hostlu Idrija ne odgovarjamo.
Alkohol, kajenje, nedovoljene substance ter orožje
Uživanje alkohola je v celotnem objektu prepovedano, kakor tudi vnašanje in shranjevanje alkohola v sobah.
Kajenje je v celotnem objektu strogo prepovedano!
Shranjevanje in uživanje alkohola v sobah, posedovanje in uživanje drog ali posedovanje in uporaba orožja v Hostlu Idrija je prepovedano. V primeru neupoštevanja tega pravila lahko osebje hostla tovrstno blago zaseže in obvesti policijo!
Pomembno
Prosimo, da se do drugih gostov in osebja ne obnašate neprimerno in nespoštljivo. V primeru hujšega neprimernega vedenja bomo obvestili policijo.
V primeru požarnega alarma nemudoma zapustite sobe in objekt po izobešenih zasilnih izhodih. Zasilni izhodi so prav tako primerno označeni po celotnem objektu. Zbirno požarno mesto se nahaja na parkirišču pred Hostlom Idrija. Požarni red in oznake zasilnih izhodov so izobešeni v sobah in skupnih prostorih Hostla Idrija.
Informirajte se o lokaciji požarnega alarma in gasilnih aparatov, ravnajte po navodilih požarnega reda in upoštevajte navodila osebja.
Uporaba grelnih in kuhalnih aparatov v sobah ni dovoljena zaradi požarne varnosti.
Nadzor nad izvajanjem hišnega reda opravljaja MC Idrija kot uporabnik objekta in osebje Hostla Idrija. Navedeni imajo pravico, da v vsakem trenutku brez dovoljenja gosta preverijo upoštevanje hišnega reda kjerkoli v prostorih Hostla Idrija!
Sprememba splošnega hišnega reda v Hostlu Idrija je možna kadarkoli, z njim se lahko seznanite ob prijavi na recepciji Hostla Idrija.
Zahvaljujemo se za vašo pozornost in upoštevanje hišnega reda. Želimo vam prijetno bivanje!